Informace pro zájemce o službu

V případě zájmu o službu kontaktujte pověřeného pracovníka, který si zapíše Vaše kontaktní údaje. Následně budete kontaktováni sociálním pracovníkem, který Vám poskytne všechny potřebné informace o službě a provede Vás dalším procesem.

Pověřeným pracovníkem pro první kontakt je Hana Králová – tel. +420 725 512 319 a e-mail hana.kralova@petrklice.cz.

V případě kladného vyhodnocení skutečné potřebnosti služby v rámci sociálního šetření u zájemce o službu připraví sociální pracovnice návrh smlouvy a předloží jej zájemci k podpisu. K datu určenému ve smlouvě jako počátek poskytování služby zajistí poskytovatel realizaci služby vhodným asistentem a pravidelně i namátkově provádí kontrolu kvality výkonu asistence.

Máte zájem o naše služby? Vyplňte nezávaznou žádost. Po přijetí vás budeme co nejdříve kontaktovat.

Mám zájem o asistenci

Poslání

Posláním je poskytovat osobám patřícím do cílové skupiny takovou péči, pomoc a podporu prostřednictvím činností osobní asistence, aby mohly zůstat ve svém přirozeném prostředí i v situaci, kdy potřebují ke svému samostatnému životu pomoc druhé osoby a mohly žít i nadále v co největší míře způsobem, na který byly dosud zvyklé. Poskytujeme podporu v oblastech, ve kterých ji vzhledem ke svým sníženým schopnostem, dovednostem a možnostem potřebují, a to v takovém rozsahu, který je pro ně nezbytný.


Základní údaje o službě

Osobní asistence Petrklíč je osobní asistencí registrovanou dle § 39 zákona o sociálních službách pod ID 7256088. Služba je poskytována v terénní formě na území Prahy a Středočeského kraje – zejména v obcích Praha, Kněževes, Tuchoměřice, Horoměřice, Statenice, Černý Vůl, Únětice, Roztoky, Velké Přílepy, Úholičky, Lichoceves, Svrkyně, Okoř, Číčovice, Středokluky, Makotřasy. Maximální okamžitá kapacita služby je 23 klientů.

Osobní asistenci Petrklíč poskytujeme v souladu s údaji v registru poskytovatelů sociálních služeb každý den bez omezení času (včetně víkendů a svátků).

Pro úplnost uvádíme odkaz na registr poskytovatelů sociálních služeb s úplnými informacemi o službě – ZDE.


Cíle poskytované sociální služby

  1. Klient má takovou míru individuální podpory, aby mohl i přes svou nepříznivou sociální situaci žít v přirozeném prostředí.
  2. Rozvoj, popřípadě udržení soběstačnosti klienta.
  3. Snížení sociální izolace.

Popis cílové skupiny

Osoby od 18 let věku se sníženou soběstačností, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby a tuto pomoc jim plně nemohou zajistit osoby blízké či veřejně dostupné služby.


Kde poskytujeme služby

Osobní asistence je klientům poskytována v  domácnostech občanů na území na území Prahy a Středočeského kraje – zejména v obcích Praha, Kněževes, Tuchoměřice, Horoměřice, Statenice, Černý Vůl, Únětice, Roztoky, Velké Přílepy, Úholičky, Lichoceves, Svrkyně, Okoř, Číčovice, Středokluky, Makotřasy.


Zásady poskytování osobní asistence

  1. Poskytovatel respektuje jedinečnost každého klienta a poskytuje služby bez diskriminace, tzn. že ke klientovi přistupuje s respektem k jeho osobnosti, důstojnosti, jeho způsobu života, příslušnosti k sociální skupině a s respektem k rozhodování klienta o způsobech řešení jeho nepříznivé sociální situace.
  2. Poskytovatel vede klienta k aktivnímu zapojení do procesu řešení jeho nepříznivé sociální situace a využívá vlastních a veřejných zdrojů při jejím řešení, nevytváří tak závislost klienta na dané sociální službě.
  3. Služby jsou poskytovány individuálně a pružně se přizpůsobují měnícím se potřebám jednotlivých klientů, tzn. že s každým klientem nastavuje poskytovatel individuální míru péče, pomoci a podpory na základě zjištěných potřeb, možností a osobních cílů klienta, Průběh poskytované služby a naplňování osobních cílů společně s klientem hodnotí a dle zjištěných skutečností upravuje průběh služby tak, aby odpovídala aktuálním potřebám klienta.
  4. Poskytovatel poskytuje sociální služby na odborné úrovni – pracovníci se pravidelně vzdělávají, rozvíjí si svou odbornost a naplňují standardy kvality poskytované sociální služby.
  5. Podpora schopností, dovedností a možností klienta v maximální možné míře.

Kontakty na pracovníky poskytovatele

Kontakty na místní pobočky

Důležité dokumenty

Ceník osobní asistence Vzor smlouvy o poskytování služby Vzor souhlasu zájemce o službu s poskytováním osobních údajů

Vzor souhlasu klienta s poskytováním osobních údajů


Pravidla pro podávání stížností

V případě nespokojenosti se službou je možné podat stížnost.